What is a chair,,it,A simple support,,it,In some cases yes,,it,but when creativity puts a hand on it, the result is that which stuns,,it,It is the case of,,it,William Sawaya e Paolo Moroni,,en,which propose avant-garde projects also in limited edition in the field of home furnishings,,it,In the window located in one of the most famous streets of Milan,,it,we have admired the brilliant colors and the completely innovative shapes of the,,it,chairs designed by William Sawaya,,it,William Sawaya e Paolo Moroni Design Week 2013SCENARIO,,en? Un semplice appoggio? In alcuni casi si… ma quando la creatività ci mette lo zampino ecco che il risultato è di quelli che sbalordiscono.
E il caso di William Sawaya e Paolo Moroni che propongono progetti d’avanguardia anche in edizione limitata nel campo dell’arredo domestico.
Nella vetrina situata in una delle vie più famose di Milano, Via Manzoni, abbiamo ammirato i colori brillanti e le forme completamente innovative delle sedie firmate da William Sawaya.
Leave a Reply