RMW,,ar,company active for over,,it,years in the beachwear / beachwear sector,,it,is acquired by,,it,part of Unomaglia,,it,which he saw in the,,it,a growth of the,,it,it does not change the name,,it,but it increases by one,,it,to add news and value,,it,RMW Due,,en,Given the consolidated experience of Unomaglia in production and the excellent results achieved over the last few years,,it,we saw in the "historical" RMW a huge productive and human potential that was not right to be lost but to which to give continuity through a new subject and a new direction,,it,"This is the declaration of,,it,Bertrand Thiry,,fr,AD of Unomaglia,,it,"Our goal,,it,continued Bertrand Thiry,,fr,is to bring back the RMW Two company back into fashion in the world of fashion,,it, azienda attiva da oltre 30 anni nel settore del beachwear/abbigliamento mare, viene acquisita da parte di Unomaglia (che ha visto nel 2013 una crescita del 19% with a turnover of 13.500.000€). RMW,,ar,company active for over,,it,years in the beachwear / beachwear sector,,it,is acquired by,,it,part of Unomaglia,,it,which he saw in the,,it,a growth of the,,it,it does not change the name,,it,but it increases by one,,it,to add news and value,,it,RMW Due,,en,Given the consolidated experience of Unomaglia in production and the excellent results achieved over the last few years,,it,we saw in the "historical" RMW a huge productive and human potential that was not right to be lost but to which to give continuity through a new subject and a new direction,,it,"This is the declaration of,,it,Bertrand Thiry,,fr,AD of Unomaglia,,it,"Our goal,,it,continued Bertrand Thiry,,fr,is to bring back the RMW Two company back into fashion in the world of fashion,,it non cambia il nome, ma si accresce di un 2, per aggiungere novità e valore: RMW Due.
“Data la consolidata esperienza di Unomaglia nella produzione e gli ottimi risultati conseguiti nel corso degli ultimi anni, abbiamo visto nella “storica” RMW un enorme potenziale produttivo ed umano che non era giusto andasse perduto ma al quale dare continuità attraverso un nuovo soggetto ed una nuova direzione “questa la dichiarazione di Bertrand Thiry, AD di Unomaglia.
“Il nostro obbiettivo”, continua Bertrand Thiry,“è quello di riportare l’azienda RMW Due nuovamente in auge nel mondo della moda, implementing production strategies that aim at image renewal and high product characterization,,it,leaving the quality intact so as to conquer new markets and customers of the Beachwear sector while remaining attentive to the competitiveness of the product and the wearability of the garments,,it,These are the premises for relaunching the RMW Due company,,it,both on the Italian market and especially on the foreign market,,it,An ambitious strategic plan for the,,it,already provides the collaboration with two major international brands in the luxury sector,,it,a new website and participation in the most important trade fairs in the sector to carry out research and development of the product to be presented to our future customers. ",,it,The RMW Due company,,it, lasciandone intatta la qualità così da conquistare nuovi mercati e clienti del settore del Beachwear rimanendo sempre attenti alla competitività del prodotto e alla vestibilità dei capi.
Queste sono le premesse per il rilancio dell’azienda RMW Due, sia sul mercato italiano e soprattutto su quello estero. Un ambizioso piano strategico che per il 2014 prevede già la collaborazione con due grandi griffe internazionali del settore lusso, un nuovo sito internet e la partecipazione alle più importanti fiere del settore per effettuare ricerca e sviluppo del prodotto da presentare a i nostri clienti futuri.”
L’azienda RMW Due, in its new role it maintains its independence and will derive from Unomaglia better investment skills and technical synergies,,it,organizational and commercial,,it,In the sign of continuity,,it,RMW Two will keep her unchanged,,it,seat,,it,Unomaglia acquires RMWSCENARIO,,it, organizzative e commerciali.
Nel segno della continuità, RMW Due manterrà invariata la sue sede .
Leave a Reply