Italy Independent Introduces New Communication Campaign for the Spring / Summer collection 2014 sviluppata da Independent Ideas, creative agency Group, He bears the signature of the photographer Pierpaolo Ferrari.
The new campaign offers a radical renewal,,it,both in conceptual and stylistic terms,,it,compared to what has been proposed so far by the Brand,,it,I-I embraces an innovative concept,,it,with a more marked focus on the product and its characteristics,,it,has always been a "laboratory" of creativity and research where materials with different origins and characteristics take new forms,,it,under the banner of experimentation and originality,,it,From the point of view of the product,,it,lots of news,,it,From the family of,,it,I-Metal Thermic,,en,merger of the previous range of metal products,,it,able to change the appearance of glasses that change color,,it,to the very light,,it,I-Thin Metal e I-Sport,,en, sia in termini concettuali che stilistici, rispetto a quanto proposto finora dal Brand. I-I abbraccia un concept innovativo, moderno, con un focus più marcato sul prodotto e le sue caratteristiche.
Italy Independent è da sempre un “laboratorio” di creatività e ricerca dove materiali dalle origini e caratteristiche diverse prendono forme nuove, all’insegna della sperimentazione e dell’originalità.
Dal punto di vista del prodotto, tantissime le novità. Dalla famiglia degli I-Metal Thermic, fusione della precedente gamma di prodotti in metallo, in grado di mutare l’aspetto dell’occhiale che cambia colore, ai leggerissimi I-Thin Metal e I-Sport available in a wide range of colors and shapes to get to those products characterized by hybridization,,it,with mix of styles and treatments,,it,of the concepts told up to now by Italia Independent,,it,Italia Independent ADV S/S 2014SCENARIO,,en, con mix di stili e trattamenti, dei concetti raccontati fino ad ora da Italia Independent.
Leave a Reply